16 Mart 2014 Pazar

Samsung laser yazıcı ml 2165 toner çip resetleme

  Samsung lazer yazıcı içerisindeki toneri doldursanız bile toner içindeki çip yazdırmanıza izin vermiyor. Samsung'un çipi koymasındaki neden toner bittiğinde 50 tl gibi bi fiyata yeni toner aldırmak. 
   Fakat 10-15 lira gibi bi fiyata toneri. Resetleme programı bulabiliyorsunuz int ten. Piyasada ise 50-60 liradan başlıyor bu fiyatlar. Benim de başıma geldi. Ben internetten bu programı bularak çipi resetledim ve tonerin üstündeki çipide bantla kapattım. Artık çipin izin verdiği sayıda değilde istediğim sayıda çıktı alabileceğim yazıcıdan. 
Sizde bununla  uğraşmak istemiyorsanız hp yazıcı alabilirsiniz, çip gibi sıkıntı yok yazıcıda. 
  Ya da reset999@msn.com adresine yazıcınızın seri no , crum no ve yazıcı modelini göndererek programı isteyebilirsiniz. 5$ karşılığında paypal üzerinden mail adresine direk ücret gönderiyorsunuz. 
Karşıdaki kişi programı size göre düzenleyip gönderiyor. Ben denedim ve onayladım.
  İhtiyacı olanlar için uygun fiyata çözüm :) kolay gelsin şimdiden ...
Aşağıda mail yoluyla programı aldıgıma dair kanıtlar var.

    V
    V
    V





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder